Monday, June 7, 2010

Pertemuan Penyair Nusantara Ke-4

Setelah lebih setahun menyepi dari blog, saya kembali melihat blog saya. Apapun yang namanya interaktif seharusnya aktif tetapi mungkin kerana tidak berpeluang berdepan dengan internet setiap hari dan setiap ketika, web, blog, fb dan sebagainya itu tidak dikemaskinikan.
OK, bulan ini saya sedang melakukan kerja-kerja asas terhadap perlaksanaan Pertemuan Penyair Nusantara ke-4 (PPN4) yang dianjurkan oleh Angkatan Sasterawan dan Sasterawani (ASTERAWANI) Brunei pada 16-18 Julai 2010. Saya dibantu oleh beberapa orang pelajar saya sedang beroperasi di bolik gerakan Majlis Belia Brunei. Untung ada ruang tersebut. Jadi dapatlah kami menyusun program, menaip, dan mengemaskini data peserta.
Kepada penyair yang berminat menyertai PPN4 sila hantar tiga buah sajak bersama biodata dan foto kepada asterawani@yahoo.com atau faks +673 2337033. Tarikh akhir menghantar sajak yang akan dibukukan itu ialah 10 Jun 2010. Tetapi penyertaan masih dibukakan sehingga 30 Jun 2010. Setiap penyertaan dikenakan yuran pendaftaran sebanyak $10 sahaja.

No comments: